Summa sidvisningar

söndag 16 oktober 2011

Roliga inlägg under jakten


Det är ju bara att gasa Ulf, jag styr rätt här.(Hasse)
Jävla skitsaker, jag gasar ju men vafan....släng skiten.(Ulf)









Vaaaa! Näää måste jag!? Gahh,okej ska bara vika upp finskjortan så inte den blir blodig ska ju ha den när det är logdans på fredag uppe i Norr....(Jonas åkte vidare Norrut och jaga)








Pappa maaaaaaat, jag tar gärna en körv om du har...(Roland)

Oj så skulle jag aldrig våga säga till min pappa(Ulf).









Alltså fattar du inte, du måste lixom vara lite tystare och huka dig ner när du går till pass Albin.Du kommer aldrig få skjuta annars...lita på mig. (Pappa Mats till sonen Albin)







Tänk om frun ringt eller kanske messat nått gulligt....näää!! bara jobb och jobb...(Öberg med sin kära telefon)








Inga kommentarer: